Częste pytania

Informacje o produktach

 Dlaczego nie ma niektórych rozmiarów i kiedy wrócą do sklepu?  
W przypadku sukienek bandażowych produkowanych dla REWOLION sprzedajemy towar tylko dostępny na naszym stanie magazynowym, aby Wasze zamówienia były realizowane szybko i bez zbędnej zwłoki. Jeśli jakiś rozmiar lub wszystkie nie są już dostępne to znaczy, że zostały wyprzedane z naszego magazynu w Polsce. Ale jeszcze nic straconego. Jest duża szansa, że jeśli towar cieszył się sporym zainteresowaniem to powróci do sklepu. W przypadku sukienek od Projektantów, informacja o stanach magazynowych i terminach realizacji zamówienia znajduje się każdorazowo pod opisem towaru. 

 Jak mogę szybko pozostawić informację dla sklepu, o zainteresowaniu brakującym rozmiarem?  
Najszybciej klikając w powiadomienie na karcie towaru dostępne po wybraniu brakującego rozmiaru, wówczas od razu zobaczymy w systemie zapytanie i postaramy się ściągnąć towar dla Ciebie zupełnie za darmo i bez zobowiązań. Można również wysłać do nas zapytanie na adres mailowy lub poprzez czat sklepowy. 

 Jak długo trzeba czekać na dostawę po wysłaniu powiadomienia o zainteresowaniu brakującym rozmiarem na stronie sklepu?  
Po wyczerpaniu stanów magazynowych w Polsce, może minąć nawet 30 dni, zanim ponownie uzupełnimy brakujące rozmiary lub model pod warunkiem, że są jeszcze w produkcji. Jeśli kolekcja nie będzie więcej kontynuowana zniknie ze strony sklepu.  

 Dlaczego znalazłam taką samą sukienkę w innym sklepie nieco taniej?
Na pewno taką samą? Najlepsze udane projekty są oczywiście powielane przez wielu producentów, ale najczęściej w różnej jakości. Sprawdź dokładnie z czego wykonane są sukienki w innym sklepie (podano dokładny skład?), czy sam sklep jest wiarygodny i czy posiada towar na stanie lub tylko na zamówienie. Czy wykonali własne zdjęcia, bo najczęściej są kopiowane z innych stron. Wszystkie nasze sukienki bandażowe są szyte tylko i wyłącznie dla naszego sklepu przez sprawdzonych wytwórców. Posiadamy umowy bezpośrednio z producentami, dlatego jesteśmy pewni, że w tej jakości jaką oferujemy nie ma możliwości oferować legalnie taniej na rodzimym rynku, zatem zaniżona cena musi mieć jakieś uzasadnienia i najczęściej ma ono niestety w słabszej jakości dzianin. Model może się więc wydawać taki sam, bo bazuje na udanej kreacji, ale jakość może być diametralnie różna. Zastosowane w naszych strojach bandazowych materiały są najwyższej jakości, w szczególności rayon w najnowszej technologi HWM. Osobiście testujemy wszystkie sukienki na sesjach zdjęciowych. Bierzemy pełną odpowiedzialność za sprzedawany towar, którego jesteśmy pewni.   
  

 Dlaczego niektóre kolory na zdjęciach i filmikach się od siebie różnią?  
Jest wiele przyczyn, dla których kolory rzeczywiste mogą się różnić od tych prezentowanych w sklepie, główne z uwagi na inne ustawienia parametrów Twojego monitora. Natomiast różnice pomiędzy kolorami widzianymi na zdjęciach, a tymi na filmikach biorą się głównie z różnych ustawień obiektywów oraz matryc użytych do zarejestrowania nagrania, a także temperatury barwowej oświetlenia zastosowanej do wykonania materiału. Wysokiej jakości sztuczny jedwab użyty do produkcji naszej odzieży bandażowej jest bardzo wrażliwy na światło, gdzie niektóre kolory się znacząco zmieniają już przy niewielkich różnicach natężenia i barwy światła. Dokładamy wszelkich starań, aby kolory prezentowane na zdjęciach były możliwie najbardziej zbliżone do rzeczywistych, widzialnych gołym okiem, natomiast przy filmikach skupiamy się głównie na poglądowej prezentacji zachowania noszonej sukienki lub innej odzieży. Zatem kolory ze zdjęć najbardziej odzwierciedlają rzeczywistą barwę prezentowanego towaru. 

 


     

Formy dostawy przesyłki

 Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru? 
W przypadku dostawy kurierem DPD i odbioru osobistego nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów InPost.

Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana na stronie InPost. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.

 W jakich godzinach kurier dostarcza przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.
Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego kuriera.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze. 

 Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku wyboru Paczkomatu lub odbioru w punkcie zostaną Państwo poinformowani SMSem i mailem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa punktu.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem!
W razie uszkodzenia podczas transportu
prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

 Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską i podać numer przesyłki:
Inpost: https://twoj.inpost.pl/pl/kontakt/skontaktuj-sie-z-nami
DPD: https://www.dpdpickup.pl/

 


 

Wymiany i zwrot towaru

 Jak wymienić? 
W celu wymiany towaru na inny model lub rozmiar prosimy o złożenie nowego zamówienia, a nieodpowiadający odesłać postępując jak ze zwrotem. Przyśpieszy to cały proces wymiany i zapewni dostępność innego modelu lub rozmiaru. 

 Jak zwrócić? 
Zwroty są w naszym sklepie szybkie i bezproblemowe. Najprościej zrealizować go postępując zgodnie z poniższym schematem: 


Zaloguj się w sklepie i kliknij "Twoje konto

Wejdź w "Zwroty towarów" i dodaj zwrot. 

Możesz również od razu kliknąć link "Chcę zwrócić towar" widoczny w stopce sklepu, w pozycji "Szczegóły zamówienia

     
Wypełnij wymagane pola postępując zgodnie z instrukcjami

    
Wydrukuj gotowy formularz lub skorzystaj z pustego formularza dostępnego poniżej

   
Zapakuj zwracane produkty i podeślij na adres firmy: 
REWOLION 
GKEM GRZEGORZ KASPRZAK
ul. Spokojna 5
66-620 Gubin

Jeśli mają Państwo problem z elektronicznym zwrotem, prosimy skorzystać z gotowych formularzy:

Wersja PDF - Formularz zwrotu

Wersja JPG - Formularz zwrotu

Jeśli nie mają Państwo na czym wydrukować formularza można napisać odręcznie na kartce:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- nr konta i dane do przelewu klienta

Informujemy, że NIE PRZYJMUJEMY paczek za pobraniem.
Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ, ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU.
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel